بچه های کلاس 202 شهید بهشتی بروجرد

بچه های کلاس 202 شهید بهشتی بروجرد
مطالب علمی.اخبار کلاس.وهر چیز جالب 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس 202 و آدرس tws.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

شاید شما هم فیلم ویدئوی مشهور تبدیل شوندگان را دیده باشید که در آن ربات ها تبدیل به اتومبیل های معمولی می شوند و در کنار انسان ها به زندگی عادی خود مشغول هستند ! این فیلم به دلیل فروش فوق العاده ی خود در نسخه های متعددی تولید شده است . و با توجه به استقبال خوب بینندگان این فیلم اکشن . شرکت های بازی سازی نیز سعی در جذب هواداران این فیلم به صنعت بازی های رایانه ای داشتند که این پروژه با تولید نسخه های مختلف این بازی کلید خورد .

یکی از جذاب ترین نسخه های این بازی Transformers War For Cybertron نام دارد که ما آن را برای کاربران عزیز یاس دانلود با حجم بسیار کم آماده کرده ایم . بازی اکشن تبدیل شوندگان یک تفاوت عمده با دیگر بازی های اکشن هم سطح خود دارد . و آن مربوط به گیم پلی بازی می باشد که در حقیقت ۲ سبک بازی اکشن و استراتژیک را با هم ادغام کرده است .

بازی Transformers War For Cybertron از نظر صدا گذاری و گرافیک ، در وضعیت خوبی به سر می برد و این یکی از چندین ویژگی مثبت بازی می تواند باشد . همانطور که می دانید داستان بازی به شخصیت منفی داستان یعنی Megateron  می پردازد که باز هم تصمیم نابودی زمین گرفته و با ارتشی عظیم از ربات های خشن ! به زمین حمله کرده و … شما در بازی Transformers باید به زمین ها کمک کنید و مانع از قدرت نمایی مگاترون شوید . تبدیل شوندگان بازی اکشن و جذابی است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد . به کاربرانی که به بازی های اکشن سرعتی علاقه دارند ، پیشنهاد می کنیم بازی Transformers War For Cybertron را از دست ندهند .

 

ویژگی های بازی Transformers War For Cybertron :

-   وجود پیشرفته ترین سلاح ها در بازی
-   گیم پلی جذاب ، سریع و روان
-   امکان تبدیل شدن به هواپیمای جت
-   وجود مراحل متنوع و سرگرم کننده
-   امکان انتخاب هر کدام از شخصیت های بازی ، حتی مگاترون
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-    و …

 

 

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC

 

Transformers: War for Cybertron is a third-person shooter video game developed by High Moon Studios and published by Activision. It was released in North America on June 22, 2010 . A game for the Wii called Transformers: Cybertron Adventures was developed by Next Level Games and utilizes the same characters and setting as War for Cybertron. A sequel, Transformers: Fall of Cybertron was released on August 21, 2012 in North America and on August 24 in Europe.

The game takes place on the planet Cybertron, prior to the Transformers arrival on Earth. The Autobots and Decepticons are engaged in a civil war. The game can be played starting from either faction’s perspective, but begins chronologically with the Decepticon campaign. The game revolves around the use of a substance known as Dark Energon, which the evil Decepticon leader Megatron believes will allow him to return the planet to what he refers to as a golden age.

توجه:

-    برای نصب بازی ابتدا فایل Install-Transformers.bat را اجرا کرده و چند دقیقه صبر کنیم تا بازی نصب شود .

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC فرمت: EXE

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC حجم: ۲۰۶ مگا بایت

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC دانلود: دانلود  بازی Transformers War For Cybertron مستقیم | لینک کمکی

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC منبع: یاس دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , این بازی توسط امین یاراحمدی لود شده است, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
[ دو شنبه 14 اسفند 1391 ] [ 17:14 ] [ اشکان یعقوبی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستان و بازدیدکنندگان محترم. این وبلاگ به صورت گروهی اداره شده و سعی میشود که بیشتر در آن مطالب علمی، نمونه سوالات دوم و سوم راهنمایی و اخبار کلاس نوشته شود.لطفا نظر خود را اعلام کنید تا مابتوانیم کیفیت این وبلاگ را بالاتر ببریم. در قسمت سمت چپ وبلاگ آرشیو مطالب و همچنین موضوعات آنها درج شده است که می توانید برای استفاده از نمونه سوالات،مقالات و... از این قسمت استفاده نمایید. همچنین برای دوستان مدرسه نظرسنجی دبیران دبیرستان وجود دارد که میتوانند به دبیر مورد علاقه خود رای دهند.با تشکر- بچه ها202 شهید بهشتی
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1392
فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391
امکانات وب